Bumerang - Yazarkafe

Translate

13 Nisan 2015 Pazartesi

İletişim Uzmanı-Danışman





Ben Kimim?

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'nin bana kattığı mesleki ve etik değerleri,  profesyonel iş yaşantım içinde uzun yıllar boyunca edindiğim deneyimlerle harmanlayarak; akademik ve kurumsal anlayışla yola çıktım. Medya ve basın ilişkilerinde sahip olduğum yetkinlik sayesinde, iş ortaklarımın ihtiyaçları doğrultusunda belirlenen stratejik iş planlarına uyguluyorum.

Çeşitli kurumsal şirketlerde uzun dönem kurumsal iletişim ve pazarlama iletişimi üzerine çalışmalarda bulundum. Marka yönetimi, ajans ilişkileri, reklam ve halkla ilişkiler, tanıtım, kurumsal iletişim, medya planlama ve satın alma, basın bülteni hazırlama ve servis etme, kampanya, organizasyon yönetimi, dijital dergi tasarımı, içerik hazırlama ve editörlüğü, web portal kurulumu ve yönetimi, bütçe ve raporlama alanında minimum 10 yıllık deneyim sahibiyim.

Müşterilerime sunduğum hizmetlerim danışmanlıktan öte, takım arkadaşlığı anlayışı ile yürütmeyi seçtim. Müşterilerimin marka değerlerini yükseltmeye, rekabet gücünü arttırmaya ve belirledikleri mesajları hedef kitlelerine ulaştırmaya yönelik anlayış ile markalarına değer katıyorum.

İletişim Uzmanlığı almak ve şirket veya şahsınız için marka değerinizi arttıracak profesyonel çözümler için lütfen benimle irtibata geçin.

fnursen@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu lütfen buraya yazın

İÇERİK SİHİRBAZI

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı